Van Akaroa tot Te Anau - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van haroldenchristien - WaarBenJij.nu Van Akaroa tot Te Anau - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van haroldenchristien - WaarBenJij.nu

Van Akaroa tot Te Anau

Door: Christien

Blijf op de hoogte en volg haroldenchristien

27 Maart 2016 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Donderdag 24 maart.
Lekker geslapen, en na een heerlijk ontbijt met de taxi opweg naar de camper verhuurder. Hier onze spaceshipcamper opgehaald. Op weg naar het schiereiland "banks peninsula" . Dit is een hele mooie route door de bergen naar o.a.Akaroa. We staan op de camping inde okains bay met prachtig uitzicht op de zee.
Vrijdag 25 maart: VIA Geraldine naar Lake Tekapo. Camping aan het meer.
Zaterdag 26 maart: Naar Mount Cook. Eerst twijfelen we of we gaan omdat het bewolkt is maar gelukkig helderblauwe lucht na een poosje rijden. De weg erna toe is al mooi. We staan op een camping dichtbij de berg en we doen een 3 uur durende wandeling. Wauw! Je eindigt bij een meer met de tasmangletsjer. Hier wordt je even stil van zo mooi.
Zondag 27 maart: Vandaag een lange maar mooie reisdag naar Te Anau.
Even weer op een luxere camping.
Het reizen gaat geweldig, goeie wegen en iedereen is erg relaxed.
Ook het slapen in onze camper gaat goed alhoewel het geen t3 busje is ha,ha!
Nu effe een noedelsoepje en op tijd naar bed want morgen op tijd eruit voor de cruise in milford sound.

• 27 Maart 2016 - 15:31

Pa En Ma Hendriks:

Fijn dat jullie veilig aangekomen zijn en dat jullie het daar zo mooi hebben.
    Hier is het weer nogal wisselvallig en morgen (paasmaandag) storm verwacht.

Stuur maar een paar mooie foto's en geniet nog.

Tot het volgende bericht

Groeten Pa en Ma

• 27 Maart 2016 - 20:37

Johnnie En Alita:

Hoihoi,

het reageren werkt niet altijd even goed in dit programma. Ik heb pa en ma vanmiddag ff geholpen en die weten nu hoe het moet (als het goed werkt)
    Fijn dat jullie genieten en ons op de hoogte houden. Volgende keer ook ff een fotootje er bij he
    Veel plezier verder. Grtjs JAKK

• 27 Maart 2016 - 22:13

Annelien :

Dat klinkt erg goed!!
    Vooral t noodlesoepje

• 28 Maart 2016 - 12:27

Margot Rn Rick:

Hoi Harold en Christien,

Klinkt heel goed allemaal en brengt bij ons mooie herinneringen. Hopelijk hebben jullie een beetje mooi weer gehad in de Millford Sound want daar wordt het vast nog indrukwekkender van.

Geniet ervan daar.

Groet, Margot en Rick

• 28 Maart 2016 - 14:00

Pa En Ma In Staphorst:

Paasmaandagmiddag, ca. 14.00 uur, stormachtig, regen en koud. Hopelijk bij jullie beter. Donderdagmiddag samen met Marten Bantu naar Bontebok gebracht, probleemloos. Gisteren hier de klok een uur vooruit gezet. Gisteravond naar Chantal's verjaardag geweest. Hier verder alles naar wens en wij hopen bij jullie ook. Tot de volgende keer.