Naar de blauwestad Jodhpur - Reisverslag uit Jodhpur, India van haroldenchristien - WaarBenJij.nu Naar de blauwestad Jodhpur - Reisverslag uit Jodhpur, India van haroldenchristien - WaarBenJij.nu

Naar de blauwestad Jodhpur

Door: harold

Blijf op de hoogte en volg haroldenchristien

20 Maart 2014 | India, Jodhpur

19 maart

Na het ontbijt gaan we weer op weg. De route van vadaag gaat langs kleine dorpjes en stadjes . Je merkt dat wr aan de rand van de woestijn zitten het wordt alsmaar dorrer. Het is een mooie route en de trip gaat voorspoedig. Net na de middag komen we aan. Alweer een prachtig hotrl midden in de oude stad. Aan de voet van het fort. Deze is wel giga groot met buitenmuren van 30 meter hoog. Na een hapje eten op weg naar boven pittige klim in de zon met 37c prachtig bouwerk met een geweldig museum. Wat waren deze maharadjas vroeger rijk. Savonds nog even over de plaatstelijke markt en we eten op een rooftop restaurant met uitzicht over stad en fort.

20 maart

we gaan vandaag oppad naar de tuinen van mansore en het paleis.

Tot later.

• 20 Maart 2014 - 15:52

Henry Pouwels:

vinden jullie het niet te warm wel genoeg drinken geniet er nog maar even van gaan jullie nog veel meer dingen ondernemen en wanneer is de terug reis? tot ziens maar weer.

• 20 Maart 2014 - 21:17

Ad En Roely:

Hallo Harold en Christien, fijn dat jullie het zo naar de zin hebben,en dat het thuisfront mee kan genieten van de foto,s en het reisverslag.van Ep Prent hebben wij zondag de route gezien waar de reis allemaal naar toe gaat.Hier bij ons alles goed met temp van 20gr in de zon.Geniet er van ,en blijven jullie volgen.gr Ad-Roely.

Verslag uit: India, Jodhpur

India

Rondreis door noord-india.

8-mrt vertrek Amsterdam
9-mrt aankomst Delhi, transfer naar hotel, accommodatie hotel Perfect
10-mrt Delhi, accommodatie hotel Perfect
11-mrt nachttrein naar Varanasi (2A)
12-mrt aankomst Varanasi, accommodatie Rashmi Guesthouse - non river view
13-mrt Varanasi, accommodatie Rashmi Guesthouse - non river view
14-mrt nachttrein naar Agra (2A)
15-mrt aankomst Agra, bezoek Taj Mahal, accommodatie Hotel Amar
16-mrt van Agra naar Jaipur via Fatehpur Sikri per privé-auto, accommodatie Bissau Palace standard room
17-mrt vrije dag in Jaipur, accommodatie Bissau Palace standard room
18-mrt van Jaipur naar Pushkar per privé-auto, accommodatie New Park
19-mrt van Pushkar naar Jodhpur, per privé-auto, accommodatie Krishna Prakash
20-mrt vrije dag in Jodhpur, accommodatie Krishna Prakash
21-mrt van Jodhpur via Ranakpur naar Udaipur, per privé-auto, accommodatie Rang Niwas
22-mrt vrije dag in Udaipur, accommodatie Rang Niwas
23-mrt vrije dag in Udaipur, accommodatie Rang Niwas
24-mrt transfer, vlucht via Mumbai naar Diu (06.55-08.00/13.00-14.00), transfer, accommodatie Hotel Kohinoor (Royal De25-mrt vrije dag in Diu, accommodatie Hotel Kohinoor (Royal Deluxe)
26-mrt vrije dag in Diu, accommodatie Hotel Kohinoor (Royal Deluxe)
27-mrt transfer, vlucht naar Mumbai via Porbandar (14.35-15.20/15.50-17.20), transfer, accommodatie Causeway
28-mrt vrije dag in Mumbai, accommodatie Causeway
29-mrt transfer, vertrek vanuit Bombay, aankomst Amsterdam