Van Pahia naar Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van haroldenchristien - WaarBenJij.nu Van Pahia naar Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van haroldenchristien - WaarBenJij.nu

Van Pahia naar Auckland

Blijf op de hoogte en volg haroldenchristien

17 April 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland

16 April

Na 10km al met een pontje over Ohua/Wangarei.
Daarna zakken we verder af richting Auckland,we nemen de kustroute.
Koffiestop in Helena bay met een mooie art gallery.

We rijden door naar Wapui met natuurlijk weer mooie natuur,hier nemen we weer een camping. Mooie plek direct aan zee.
De wandelschoenen nog een keer aan,een mooie trek langs de kust met veel klim en klauterwerk. Na ongeveer 2 uur terug in het dorp waar we onszelf trakteren op een pint bier.

Het weer wordt er niet beter op regen en steeds meer wind.
We gaan douchen en eten simpel noodels uit een zakje.

We slapen vannacht voor de laatstekeer in onze camper.
Heb vanmiddag nog een extra nacht geboekt bij ons hotel in Auckland.
We hadden maar een half dagje in deze stad en de weersvoorspelling voor morgen is hopeloos,maandag zal daar in tegen weer mooi zijn en zo dus een hele dag om de stad te zien.

17 April

Onstuimige nacht storm en veel regen.
Rij smorgens de auto tot vlak voor het wc gebouw zodat we niet niet nat regenen. We eten onze laatste boterhammen en na een bakkie koffie opweg naar Auckland.
Ritje van een kleine twee uur. Inde stad de auto door de wasstraat,was onderweg al voorgeweekt want het regent nog steeds.

Auto ingeleverd en met de taxi naar het hotel,Best Western in het midden van het centrum,prima.
We maken een korte wandeling in de buurt van het hotel,kamer nog niet schoon.
Later drinken we nog een paar biertjes.
Het is nu bijna 19.00 uur 9.00 uur bij jullie,straks lekker uit eten waarschijnlijk sushi,altijd goed.

Dus morgen nog een dag en dan op weg naar huis waar we als ht mee zit woensdagmorgen aankomen op schiphol.

Gr H en C

• 17 April 2016 - 09:54

Rick:

Zo te lezen hebben jullie een hele mooie reis gehad.
    Een voorspoedige terugreis gewenst!

• 17 April 2016 - 13:53

Pa En Ma Prent:

Hallo Harold en Christien,

Toch fijn dat er om de paar dagen een berichtje is, leef je echt mee met jullie. Wij krijgen wel het idee dat jullie een fantastische reis maken. Vermaak je nog even in Auckland en wij wensen jullie een goede terugreis en een behouden aankomst in Nederland. De tegels zijn ontdaan van de groene aanslag, de border is een beetje bijgewerkt en het gras is gemaaid, dus wat let jullie om naar De Wijk te komen. Woensdag hebben wij niets bijzonders, dus even een belletje en de taxi komt voorrijden in Meppel. Doei en tot woensdag.

• 17 April 2016 - 20:17

Loren:

Wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt! :) Goede reis terug

• 18 April 2016 - 13:57

Johnnie En Alita:

Geniet nog lekker ff die laatste dagen en een prettige terugreis gewenst en gezond en wel weer terug naar huis.

Woensdag schijnt het zonnetje hier, dus dat lijkt me prima thuiskomen.

Tot gauw

grtjes JAKK