Rondreis Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van haroldenchristien - WaarBenJij.nu Rondreis Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van haroldenchristien - WaarBenJij.nu

Rondreis Nieuw Zeeland

Door: Harold

Blijf op de hoogte en volg haroldenchristien

23 Maart 2016 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Hallo

Aangekomen in Crhistchurch, na een lange vlucht in 3 delen.
De reis is voorspoedig verlopen, vrijwel geen vertraging en redelijke beenruimte.

Rond 1200 in ons hotel. Ff douchen en paar uurtjes slapen.
Daarna de stad verkent, dit is niet zo moeilijk halve stad afgebroken ivm de aardbeving van 2011. Er wordt al weer druk gebouwd. Nog veel kalle plekken zichtbaar.

We eten wat bij de mexicaan en gaan terug naar onze kamer.
Morgenvroeg gaan we onze camper ophalen en vertrekken we richting Acaroa op een schiereiland.

Nu eerst bijslapen. Al met al toch 42 uur onderweg geweest.

Gr en weltrusten,

H en C

• 23 Maart 2016 - 14:22

Klaas Troost:

Veel plezier allebei, gaan jullie ook naar kaikoua walvissen kijken of met dolfijnene zwemmen.

Wij hebben daar toen een zgn spermwhale, dwrgwalvissen, dolfijnene en een orca gezien

gr. Klaas

• 23 Maart 2016 - 15:04

Pa En Ma Prent:

Geniet er maar lekker van ! Nogmaals, Bantu gedraagt zich voorbeeldig.

Tot de volgende keer.

• 24 Maart 2016 - 13:20

Daniella:

Veel plezier in Akaroa! En daar geen mexicaans eten maar de beroemde fish en chips! Hoop dat jullie nog dolfijnen spotten! Geniet van de prachtige stranden en baaien daar!

• 26 Maart 2016 - 15:53

Johnnie En Alita:

Onze berichtjes schijnen maar niet door te komen. Poging zoveel dus nu

• 03 April 2016 - 12:37

Sylvia En Co.:

En eindelijk lukt het volgens mij. Jullie hebben ons oude emailadres gebruikt. Maar met wat kunstgrepen kunnen wij nu ook goed meegenieten.
    Heerlijk!