Diu en Bombay - Reisverslag uit Bombay, India van haroldenchristien - WaarBenJij.nu Diu en Bombay - Reisverslag uit Bombay, India van haroldenchristien - WaarBenJij.nu

Diu en Bombay

Door: christien

Blijf op de hoogte en volg haroldenchristien

28 Maart 2014 | India, Bombay

24 maart

Vanuit Udaipur vliegen we met een tussenstop in bombay naar Diu. Een eilandje met strand. We hebben een luxer hotel hier met zwembad.
We zitten wel een eindje van het strand dus huren we een motor.
We bekijken de omgeving en dat ziet er goed uit voor de komende dagen. Ook is hier de temperatuur aangenaam zo'n 32 graden met een heerlijk zeebriesje.

25+26 maart
Met de motor gaan we naar nagoa beach en nestelen ons onder een palmboom. Lekker relaxen! Lekker eten, zwemmen. Even 2 dagen helemaal niks en alle indrukken op ons in laten werken.

27 maart
Nog even in het zwembad en dan vliegen we 's middags naar bombay.
We zitten in het oude gedeelte midden tussen de winkeltjes en markt in.

28 maart
Laatste dag in India, nog even wat inkopen doen en de laatste keer de hektiek in. In deze stad leven 25000000 mensen op een oppervlakte van de provincie utrecht, niet te geloven!
Morgen om 3 uur worden we opgehaald en om 6 uur vliegen we via istanbul naar huis!

Hopelijk hebben jullie een beetje mee kunnen genieten van onze reis.
Wij hebben het geweldig gehad, weer een ervaring rijker.
Bedankt voor jullie reacties en hopen jullie snel weer live te zien!
Namaste!

• 28 Maart 2014 - 08:04

Margot En Rick:

Hoi,

Allemachtig! Dat is ook weer voorbij gevlogen.
    Zeker leuk om op de hoogte blijven. Dank voor de verhalen en een hele prettige terugvlucht.

Groet.

• 28 Maart 2014 - 10:06

Sylvia En Co.:

Hey folks. Heerlijk bijgekomen on the beach? Jullie komen hier ook bijna terug in de zomer, het wordt een warm weekend. Veilige vlucht terug en tot snel! ♡ De Oostindies

• 28 Maart 2014 - 10:52

Jan & Rina:

Goede reis en het water liep me uit de mond als ik jullie verhalen las.

Groet,
    Jan

• 28 Maart 2014 - 22:47

Johnnie En Alita:

Goede reis terug en ook hier goed weer het weekend, dus jullie timing is perfect. Tot gauw.