jaipur en puskar - Reisverslag uit Agra, India van haroldenchristien - WaarBenJij.nu jaipur en puskar - Reisverslag uit Agra, India van haroldenchristien - WaarBenJij.nu

jaipur en puskar

Door: harold

Blijf op de hoogte en volg haroldenchristien

18 Maart 2014 | India, Agra

16 maart

smorgens op tijd op weg naar jaipur onderweg bezoeken we nog een groot fort. Mijn maag begint wat op te spelen dus onze driver brengt ons rechtstreeks naar het hotel . Prachtig een verbouwd maharatja paleis. Rest van de dag rustig aan in de buurt van de wc blijven.

17 maart

vandaag is het holy festival iedereen gooit elkaar met gekleurd poeder. Terwijl er gedanst en veel getrommeld. We houden ons een beetje afzijdig ben er nog niet helemaal weer bij. We vermaken ons ook wel bij het hotel/paleis. Alles in de stad is toch gesloten. Nog maar e en keer weer op tid naar bed. Morgen gezond weer op.

18 maart

ben erweer bij.
We rijden eerst naar het anber fort een gigantisch bouwwerk hier dwalen we een uurtje rond. We rijden door naar puskar een leuk plaataje dat aan het begin van de thar woestijn ligt. Veel backpackers veel winkeltjes en barretjes gezellig dus. Stop er mee eten wordt op tafel gezet. Mazzel

• 18 Maart 2014 - 21:02

Sylvia Oostindiën:

En eet smakelijk en hopen dat het erin blijft :-). Wij aten vandaag SNERT en ik heb een bakje in de diepvries voor je gedaan Harold. Als je er weer bent, kun je nog ff een keer echte Hollandse kost eten.
    Veel plezier en geniet ze (maar dat lukt wel weer, lezen we) xxx

Tags: puskar

Verslag uit: India, Agra

India

Rondreis door noord-india.

8-mrt vertrek Amsterdam
9-mrt aankomst Delhi, transfer naar hotel, accommodatie hotel Perfect
10-mrt Delhi, accommodatie hotel Perfect
11-mrt nachttrein naar Varanasi (2A)
12-mrt aankomst Varanasi, accommodatie Rashmi Guesthouse - non river view
13-mrt Varanasi, accommodatie Rashmi Guesthouse - non river view
14-mrt nachttrein naar Agra (2A)
15-mrt aankomst Agra, bezoek Taj Mahal, accommodatie Hotel Amar
16-mrt van Agra naar Jaipur via Fatehpur Sikri per privé-auto, accommodatie Bissau Palace standard room
17-mrt vrije dag in Jaipur, accommodatie Bissau Palace standard room
18-mrt van Jaipur naar Pushkar per privé-auto, accommodatie New Park
19-mrt van Pushkar naar Jodhpur, per privé-auto, accommodatie Krishna Prakash
20-mrt vrije dag in Jodhpur, accommodatie Krishna Prakash
21-mrt van Jodhpur via Ranakpur naar Udaipur, per privé-auto, accommodatie Rang Niwas
22-mrt vrije dag in Udaipur, accommodatie Rang Niwas
23-mrt vrije dag in Udaipur, accommodatie Rang Niwas
24-mrt transfer, vlucht via Mumbai naar Diu (06.55-08.00/13.00-14.00), transfer, accommodatie Hotel Kohinoor (Royal De25-mrt vrije dag in Diu, accommodatie Hotel Kohinoor (Royal Deluxe)
26-mrt vrije dag in Diu, accommodatie Hotel Kohinoor (Royal Deluxe)
27-mrt transfer, vlucht naar Mumbai via Porbandar (14.35-15.20/15.50-17.20), transfer, accommodatie Causeway
28-mrt vrije dag in Mumbai, accommodatie Causeway
29-mrt transfer, vertrek vanuit Bombay, aankomst Amsterdam