jaipur en puskar - Reisverslag uit Agra, India van haroldenchristien - WaarBenJij.nu jaipur en puskar - Reisverslag uit Agra, India van haroldenchristien - WaarBenJij.nu

jaipur en puskar

Door: harold

Blijf op de hoogte en volg haroldenchristien

18 Maart 2014 | India, Agra

16 maart

smorgens op tijd op weg naar jaipur onderweg bezoeken we nog een groot fort. Mijn maag begint wat op te spelen dus onze driver brengt ons rechtstreeks naar het hotel . Prachtig een verbouwd maharatja paleis. Rest van de dag rustig aan in de buurt van de wc blijven.

17 maart

vandaag is het holy festival iedereen gooit elkaar met gekleurd poeder. Terwijl er gedanst en veel getrommeld. We houden ons een beetje afzijdig ben er nog niet helemaal weer bij. We vermaken ons ook wel bij het hotel/paleis. Alles in de stad is toch gesloten. Nog maar e en keer weer op tid naar bed. Morgen gezond weer op.

18 maart

ben erweer bij.
We rijden eerst naar het anber fort een gigantisch bouwwerk hier dwalen we een uurtje rond. We rijden door naar puskar een leuk plaataje dat aan het begin van de thar woestijn ligt. Veel backpackers veel winkeltjes en barretjes gezellig dus. Stop er mee eten wordt op tafel gezet. Mazzel

• 18 Maart 2014 - 21:02

Sylvia Oostindiën:

En eet smakelijk en hopen dat het erin blijft :-). Wij aten vandaag SNERT en ik heb een bakje in de diepvries voor je gedaan Harold. Als je er weer bent, kun je nog ff een keer echte Hollandse kost eten.
    Veel plezier en geniet ze (maar dat lukt wel weer, lezen we) xxx