India - Reisverslag uit De Wijk, Nederland van haroldenchristien - WaarBenJij.nu India - Reisverslag uit De Wijk, Nederland van haroldenchristien - WaarBenJij.nu

India

Blijf op de hoogte en volg haroldenchristien

03 Maart 2014 | Nederland, De Wijk

VRIEDJES EN VRIENDINNETJES.

Het is bijna zover vrijdag begint onze vakantie naar India,nog ff een paar dagen werken en opweg naar warmere oorden.
We hebben er allebei al veel zin in,en hopen jullie via deze weg een beetje op de hoogte te houden van onze ervaringen.

We zullen proberen mooie fotos te maken en natuurlijk deze op de site tonen.

vr gr Harold en Christien.

• 03 Maart 2014 - 20:38

Ad En Roely.:

fijn dat jullie 3 wekenpo vakantie gaan ,en wij wensen jullie hee veel plezier en mooi weer.geniet ervan en we sturen we een berichtje fijne vak.gr Ad en Roely.

• 03 Maart 2014 - 22:28

Sylvia Oostindiën:

Lieve zus en zwager. We gaan jullie uiteraard volgen en zijn heel benieuwd naar de verhalen en foto's. Heel veel plezier! dikke kus van ons

• 04 Maart 2014 - 22:34

Margot En Rick:

Nog even een paar dagen ploeteren en dan weer eens lekker op pad om onder andere één van de zeven wereldwonderen te gaan zien.
    Alvast heel veel plezier en we gaan jullie verhalen natuurlijk met belangstelling volgen.

• 05 Maart 2014 - 10:58

Marten En Vrouchien:

veel plezier in INDIA

Verslag uit: Nederland, De Wijk

Rondreis door noord-india.

8-mrt vertrek Amsterdam
9-mrt aankomst Delhi, transfer naar hotel, accommodatie hotel Perfect
10-mrt Delhi, accommodatie hotel Perfect
11-mrt nachttrein naar Varanasi (2A)
12-mrt aankomst Varanasi, accommodatie Rashmi Guesthouse - non river view
13-mrt Varanasi, accommodatie Rashmi Guesthouse - non river view
14-mrt nachttrein naar Agra (2A)
15-mrt aankomst Agra, bezoek Taj Mahal, accommodatie Hotel Amar
16-mrt van Agra naar Jaipur via Fatehpur Sikri per privé-auto, accommodatie Bissau Palace standard room
17-mrt vrije dag in Jaipur, accommodatie Bissau Palace standard room
18-mrt van Jaipur naar Pushkar per privé-auto, accommodatie New Park
19-mrt van Pushkar naar Jodhpur, per privé-auto, accommodatie Krishna Prakash
20-mrt vrije dag in Jodhpur, accommodatie Krishna Prakash
21-mrt van Jodhpur via Ranakpur naar Udaipur, per privé-auto, accommodatie Rang Niwas
22-mrt vrije dag in Udaipur, accommodatie Rang Niwas
23-mrt vrije dag in Udaipur, accommodatie Rang Niwas
24-mrt transfer, vlucht via Mumbai naar Diu (06.55-08.00/13.00-14.00), transfer, accommodatie Hotel Kohinoor (Royal De25-mrt vrije dag in Diu, accommodatie Hotel Kohinoor (Royal Deluxe)
26-mrt vrije dag in Diu, accommodatie Hotel Kohinoor (Royal Deluxe)
27-mrt transfer, vlucht naar Mumbai via Porbandar (14.35-15.20/15.50-17.20), transfer, accommodatie Causeway